14.02.2019

It's my Birthday!


Jeju juz dwadziescia osiem wiosen za mna! Nie wiem kiedy to zlecialo :)
Wydaje mi sie niekiedy, jakby czas prowadzil ze mna nieuczciwa gre, w ktorej zawsze stoje na przegranej pozycji, bo wynik jest juz z gory przesadzony.
Kiedys ktos madry mi powiedzial, ze tak dlugo jestesmy mlodzi, jak dlugo pielegnujemy w sobie dziecko. Staram sie czesto wracac do tych slow i nie patrzec na liczby, ktorych z kazdym rokiem tylko przybywa - bo to TYLKO liczby :)))))
Kochani zycze Wam duuuzo duzo milosci i wzajemnego zrozumienia w Dniu Swietego Walentego! :))
Milujmy sie kazdego dnia!

03.02.2019

Winter Wonderland


Witam Was w Nowym Roku prosto ze stoku narciarskigo!
Wybaczcie, ze dopiero dzisiaj pojawia sie pierwszy post, ale ostatnie tygodnie mielismy badzo intensywne. Ciezko mi bylo znalezc chwile dla siebie, nie wspominajac juz o blogu.
Mam nadzieje, ze mi wybaczycie to male czasowe poslizgniecie :))

Wielu z nas, wraz z rozpoczeciem kolejnego roku stawia sobie nowe cele, przyzeczenia i marzenia.
Ja sobie obiecalam, ze sprobujemy swoich sil w sportach zimowych :)
Caly czas sadzilismy, ze narty nie sa dla nas. Oboje z mezem nie przepadamy za zima, a upadek na snieg, ktory jak wiadomo jest nieuniknioty kojarzyl nam sie tylko z przeszywajacym zimnem. Nie wiedzielismy, jak bardzo sie mylimy! Juz pierwszego dnia na stoku polknelismy bakcyla :)))
Bylo cudownie! Nasi bliscy nauczyli nas stawiac piersze narty, i dzieki nim szlo nam juz tylko lepiej :) Czasami mozna byc bardzo omylnym, co do wlasnych przekonan.
A Wy? Rowniez podzielacie nasze zamilowanie do nart?
Buziaki dla Was :* Bardzo dziekuje za Wasza cierpliwosc!

24.12.2018

Kalendarz Adwentowy - DZIEN 24


Dzisiaj mamy Wigilie! :))))
Ciesze sie, ze moglismy wspolnie przezywac te piekne chwile adwentu.
A to wszystko dzieki namowom mojej wspanialej kolezanki, ktora wspierala mnie i dodawala sil kazdego dnia - dziekuje Adriana! :*

A teraz chcialabym zyczyc Wam zdrowych, pogodnych Swiat Bozego Narodzenia.
Spedzcie je w rodzinnej cieplej atmosferze i podzielcie sie swoja miloscia do drugiego czlowieka.
Dni tak szybko przemijaja, i nigdy nie wiemy, kiedy widzimy sie po raz ostatni.
Cieplo w sercu i usmiech na ustach, to najlepszy prezent jaki mozemy podarowac swoim najblizszym.
Uwielbiam wspolne biesiadowanie przy stole i cieszeniem sie soba nawzajem, ze po prostu jestesmy i mamy sie dobrze.
Zycze Wam i sobie, bysmy nauczyli sie cieszyc z malych rzeczy, bo to one tak naprawde sa w zyciu najwazniejsze.
Potrafiac czerpac radosc z zycia codziennego, staniemy sie duzo szczesliwsi i zdrowsi. Tego Wam i sobie zycze! :*
Dziekuje, ze jestescie, ze mam komu napiac tych kilka slow. :*
Wesolych Swiat!

23.12.2018

Kalendarz Adwentowy - DZIEN 23


Witajcie! :)
Dzisiaj prezentuje Wam moja choinke. Jeszcze do niedawna nie wyobrazalam sobie ozdob innych jak polaczenie zlota  i czerwieni, a dzisiaj mam choinke w stylu glamour. Jak zobaczylam te wszystkie ozdoby, od razu wiedzialam, ze tak bedzie wygladac moja choinka w przyszlym roku. I jest! :) Skrzata dokupilam kilka dni temu, by strzegl mojego drzewka hihi. Jest po prostu uroczy i od razu skradl moje serce.
I takim sposobem wpolnie doczekalismy Swiat Bozego Narodzenia. To bylo dla mnie niesamowite doswiadczenie i bardzo sie ciesze, ze przezylam ten czas z Wami! :) Mam nadzieje, ze posty przypadly Wam do gustu.
Jutro Wigilia :) A tym samym ostatni post z serii kalendarza adwentowego.
Do jutra! :*