28.02.2019

Todays Outfit | Long Puffer Jacket


down jacket - Stradivarius  puffer scarf - reserved  |  sweater - handmade  |  pants - H&M  |  shoes - Prima Moda  |  glasses - Versace  |  bag - Chanel

14.02.2019

It's my Birthday!


Jeju juz dwadziescia osiem wiosen za mna! Nie wiem kiedy to zlecialo :)
Wydaje mi sie niekiedy, jakby czas prowadzil ze mna nieuczciwa gre, w ktorej zawsze stoje na przegranej pozycji, bo wynik jest juz z gory przesadzony.
Kiedys ktos madry mi powiedzial, ze tak dlugo jestesmy mlodzi, jak dlugo pielegnujemy w sobie dziecko. Staram sie czesto wracac do tych slow i nie patrzec na liczby, ktorych z kazdym rokiem tylko przybywa - bo to TYLKO liczby :)))))
Kochani zycze Wam duuuzo duzo milosci i wzajemnego zrozumienia w Dniu Swietego Walentego! :))
Milujmy sie kazdego dnia!

03.02.2019

Winter Wonderland


Witam Was w Nowym Roku prosto ze stoku narciarskigo!
Wybaczcie, ze dopiero dzisiaj pojawia sie pierwszy post, ale ostatnie tygodnie mielismy badzo intensywne. Ciezko mi bylo znalezc chwile dla siebie, nie wspominajac juz o blogu.
Mam nadzieje, ze mi wybaczycie to male czasowe poslizgniecie :))

Wielu z nas, wraz z rozpoczeciem kolejnego roku stawia sobie nowe cele, przyzeczenia i marzenia.
Ja sobie obiecalam, ze sprobujemy swoich sil w sportach zimowych :)
Caly czas sadzilismy, ze narty nie sa dla nas. Oboje z mezem nie przepadamy za zima, a upadek na snieg, ktory jak wiadomo jest nieuniknioty kojarzyl nam sie tylko z przeszywajacym zimnem. Nie wiedzielismy, jak bardzo sie mylimy! Juz pierwszego dnia na stoku polknelismy bakcyla :)))
Bylo cudownie! Nasi bliscy nauczyli nas stawiac piersze narty, i dzieki nim szlo nam juz tylko lepiej :) Czasami mozna byc bardzo omylnym, co do wlasnych przekonan.
A Wy? Rowniez podzielacie nasze zamilowanie do nart?
Buziaki dla Was :* Bardzo dziekuje za Wasza cierpliwosc!