14.03.2011

Jeszcze zimowo

Pogoda zaczęła nas już rozpieszczać i zapewne w niedługim czasie wszelkie odzienia wierzchnie pomaszerują grzecznie do swoich szaf. Dopóki pogoda się do końca nie rozkręci, dopóty będę nosiła mój vintage'owy sweter (już drugi), który zatępuje mi kurtkę. Prezentuje się obszernie ale w rzeczywistości jest bardzo lekki i ciepły. Nie zmarzłam przy -5'C więc można spokojnie nazwać go kurtką :)
Jeżeli nie zawiedzie mnie jutro pogoda, to postaram się wstawić coś zupełnie z innej beczki, wiosennie i z kolorami ;) 


Tak więc do jutra! :)

agNeSSka**   





sweter - sh
koturny - allegro.pl
komin - C&A 
rurki - H&M
torba - New Yoerker % 

6 komentarzy:

  1. Nice outfit! It fits you so well!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten Twój sweterek ;). W ogóle lubię takie rzeczy nosić zamiast kurteczki ;).
    Pogoda dziś była fantastyczna,miejmy nadzieje,ze jutro też taak będzie.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. włosy masz cudowne !

    + zapraszam do mnie !:*

    OdpowiedzUsuń
  4. sweter mnie powalił, jest taki piękny!!!

    OdpowiedzUsuń