8.03.2011

Purple Power

Cześć :)

Buty doszły wczoraj - jednym słowem czekałam na nie w sumie jeden dzień, a zadowolenia nie ma końca! Jestem w nich chyba wyższa od swojego narzeczonego - nie wiem jak to przeżyje ^^
Zdjęcia robiła mi Mama - kochana moja :* Wiem, że jakością nie grzeszą ale chyba najważniejsze jest "przesłanie" ;) Przepraszam Was za swoje twórczości mimiczne - stwierdzam, że ja po prostu nie jestem fotogeniczna. Ubrania prezentowałam Wam już wcześniej, także każdego z osobna nie będę opisywać. Myślę, że lateksowe legginsy zastąpię gładkimi i dobrze dopasowanymi - niestety nie wzięłam ich ze sobą więc jest jak jest. Może uda mi się jutro dodać nowy set. Także zapraaszam! :) 
Buźka!

agNeSSka** 




                                               

ponczo - impact sh
golf - Motivi %
leggi - szafa.pl
koturny - allegro.pl
kapelusz - Marks & Spencer sh
łańcuch - Versace
chanelka



PS. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet! ;)

7 komentarzy:

  1. Pierwsza ^^

    Podobają mi się stylizacje i Twoje włosy - cud miód malyna :P

    Podziwiam za to, że dajesz radę chodzić w takich butach - mnie to przeraża, nigdy się nie odważę :P

    Ile mają cm?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe dziękuję!
    Mają te 15 cm. Mama "zabrania" mi w nich chodzić - wróży mi szpital :D
    Są wygodne i naprawdę da się w nich chodzić ale nie wiem co będzie gdy się potknę na nierównym chodniku - wtedy zwichnięcie kostki murowane ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz! Bardzo, ale to bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest genialna. Fajnie dobrałaś ciuchy ;) Ten kapelusz wprost niesamowity...:)
    Zapraszam do mnie ;)
    Obserwuję, i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń