16.04.2011

Czerwień czerwień, krwista czerwień

Cześć! :)

Z góry Was przepraszam, że tak rzadko pojawiają się nowe sety.
Ale nic na dzień dzisiejszy poradzić na to nie mogę, mój partner ma tylko 2 razy w tygodniu wolne i tylko w tym czasie mogę się tu pojawić
z nowym setem.

Odnośnie outfitu - ulubiony motyw panterki
przełamany elegancką czerwienią.
Lubię się bawić tym motywem ale naprawdę trzeba uważać, bo panterka bardzo szybko może "w przedobrzeniu" stać się tandetnym dodatkiem.

Jeśli pogoda dopisze przez kolejne 2 dni dodam coś nowego ;)

Pozdrawiam i udanego weekendu życzę! :)

agNeSSka** 





 marynarka - H&M
koszula - sh
leggi - New Yorker %
buty - Atmosphere
torebka - sh
oksy - C&A % 

21 komentarzy:

  1. marynark i buty niezłe ;)

    zapraszam do siebie

    http://sayyoudontloveme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna marynarka! kolor mniam mniam!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do panterki-się zgadzam,zanim powtórnie trafiła na salony za długo była domeną tipsiar i innych istot tego pokroju,toteż trzeba uważać,coby nie stać się skojarzeniem do tychże. Zestaw podoba mi się bardzo,niemniej nie z tyłu(buty nabite ćwiekami i zaraz obok legginsy w panterkę to przesada uważam),ale co tam,z przodu nie widać wszak!
    Pozdrawiam! (i proszę nie jęczeć,dwa razy w tygodniu to całkiem często uważam)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej przypadła do gustu marynarka, ale buty też są fajne. Z panterką trzeba uważać. Moim zdaniem modę trzeba brać z przymrużeniem oka, nic na serio :)
    Zapraszam do mnie, ja też mam ciekawie. Bardzo pastelowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna marynarka ;)
    PS. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i oczywiście mam Cie w obserwowanych :) Siebie również polecam...
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc, panterkowe leginsy zawsze kojarzyły mi się z kiczem. Ale patrząc na te zdjęcia, nie wyglądasz w nich tandetnie, także zmieniam zdanie. Czerwona marynarka moim zdaniem zdziałała cuda!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie:) ja też uwielbiam panterkę i mam kilka par legginsów w panterkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepieknie! Uwielbiam Twoje włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie czerwieni z panterką:) W ogóle strasznie lubię panterkowe ciuchy i dodatki;)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Marynarka rewelacyjna!! Bardzo fajny zestaw!!

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniały zestaw
    dodaję do obserwowanych i
    polecam mojego bloga
    http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie, panterka dodaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. boska marynarka

    OdpowiedzUsuń
  15. łańcuch i getry są cudne!
    buty z pazurem mm mają to coś :)

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń