11.07.2011

Be a woman !

Doczekałam się odpowiedniego dnia, było ciepło ale i wietrznie
więc maxi sprawdziła się wczoraj idealnie!
Nie mam żadnych dodatków z uwagi na motym zwierzęcy, który już sam przez siebie jest dodatkiem niepotrzebującym elementów wspierających.
Dodam, że w maxi czuję się naprawdę niesamowicie.
Zawsze myślałam, że legginsy są tą moją drugą skórą,
- jednak nie :) 


agNeSSka**










sukienka maxi - H&M %
kapelusz - F&F
buty - Quazi
koszyczek - New Yorker
okulary - no name

Razem = 282,90 zł

42 komentarze:

  1. cudna sukienka i dodatki mega:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No muszę przyznac, że pasuje Ci, wyglądasz na o wieeele wyższą niż jesteś :) No i ten ocelot :D

    OdpowiedzUsuń
  3. prześlicznie:)
    zazdroszczę długich włosów!:)

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super! sukienka i torebka idealnie się uzupełniają! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. BAJKA!!!!!!Marzę o takim koszyku

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie! Ja też odkryłam długość maxi, ale spódnic. I popieram Twoje zdanie, czuję się w nich bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na wyprzedaż szafy, sukienki maxi, okluray ray ban i wiele innych:)http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=11066147

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz!! Buty genialne!!

    OdpowiedzUsuń
  10. też uwielbiam maxi sukienki:) Twoja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie Twoje stylizacje to niesamowite inspiracje, jesteś fantastyczna !!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie! ale najbardziej mnie zachwyciły usta w nowym kolorze - powinnaś takie częściej nosić, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. całość świetna ! dopatruję się i widzę świetne buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka! Dodatki pasują idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna sukienka :)

    www.angelika--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyciągasz wzrok, cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  17. slicznie:)

    zapraszam www.magdarling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw ! <3 Genialnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam, będę odwiedzał częściej.
    radlewski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. GRATULACJE!Otrzymałaś nagrodę One lovely blog awards! Informacje na (http://ngmint.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-aword.html)
    pozdrawiam NG <3

    OdpowiedzUsuń
  20. super :) świetna stylizacja . Super wyglądasz w dlugosci maxi ;)
    zapraszam do mnie :) http://shygirlfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka bardzo fajna, ale jak dla mnie troszkę za dużo tej panterki :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wyglądasz! sukienka jest niesamowita, uwielbiam Twoje stylizacje!! dołączam do obserwatorów! i zapraszam do siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Na tych zdjęciach wyglądasz jak Hollywoodzka gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aga jesteś gwiazdą!
    wyglądasz cudnie, i widzę że aparat się dobrze spisuje:D
    <3
    cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. super. ! strasznie podobają mi się sukienki maxi, aczkolwiek jestem zbyt niska żeby takowe nosić ; )

    obserwuję i zapraszam do mnie ; )

    http://pamietnik-niki-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. you look so chic and stylish in this dress!

    I hope we can be blogger friends.:)

    http://mestizay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. wygladasz cudownie, zreszta jak we wszystkich zamieszczonych tu zestawach:)

    zapraszam do mnie: http://skinnylove23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. AMEI!
    Estou seguindo. Segue de volta?
    Beijos

    http://www.mascotinhadamoda.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Czarująco!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie:)Nic dodać,nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie, a koszyk pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję dziękuję i jeszcze raz dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie cierpię długich sukienek czy spódnic, widziałam wiele dziewczyn w nie ubrane i żadnej to nie pasowało, zawsze coś w nich nie grało ale jak zobaczyłam te Twoje zdjęcia, idealnie dobrane dodatki, makijaż i te włosy, to zakochałam się! Jesteś pierwszą dziewczyną którą widzę w tak idealnie dobranej kreacji! Wyglądasz jak gwiazda, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. masz wszędzie świetne torby ! super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia, cudowna sukienka i kapelusz, bardzo Ci w nim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń