1.01.2012

Skromny outfit sylwestrowy

Z racji tego, ze nie mialam zadnych planow sylwestrowych w tym roku
- jak juz wspomnialam kilka postow wczesniej,
nie przygotowalam nic specjalnego na ta noc.
Ale jednak cos wygrzebalam i po dlugich namyslach
wstawiam zdjecia.
Ubralam sie w co mialam w walizce
i tak spedzilam wczorajszy wieczor
ogladajac moc przebojow na polsacie z moja rodzinka :)
Obok mnie moja najukochansza Mamusia <3

Pozdrawiam :)
agNeSSka**





legginsy - Stradivarius %
golf - Motivi %
szpilki - Bershka %
bizuteria - Glitter %

Mami:

sukienka - Tally WeiJl
sweterek - sh
buty - luuluu.pl
bizuteria - Glitter - tez mam ten naszyjnik ^^

20 komentarzy:

  1. Super! Twoja mama wygląda świetnie :) I wreszcie widzę Twoją buźkę bez różowej szminki - tak trzymaj, bo jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądałyście z mamą cudownie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. super spodnie:)

    http://twin-spin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma różowej szminki i już jesteś cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  5. legginsy są genialne:) Plus za świetną biżuterie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądacie! jak zobaczyłam Twoją Mamę to pomyślałam, że to koleżanka! rewelacyjnie wygląda :))) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. już wiadomo po kim odziedziczyłaś urodę :)
    pięknie z mamą się prezentujecie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jak ja ci zazdroszczę :)
    Niemal wszytskiego. Urody, tylu ciuchów.
    Świetnie wyglądasz i mama cudowna .
    Pozdrawiam, oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe ona jeszcze zagosci w niejednym poscie ^^ Musicie mi to wybaczyc ;) Dziekuje Wam bardzo za tak wiele pozytywnych slow, a jak Mamie jest milo! :)
    Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja mama lepiej wygląda niż ty :)
    współczuję..

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wyglądasz, Twoja mama również - jak siostry :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://ewelina-s-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O niebo lepiej bez tej okropnej szminki. Tak wyglądasz pięknie, mama też! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń