4.01.2012

The sun went down in the middle of the day

Witajcie :)

No i w kooncu po kilku dobrych miesiacach
futro doczekalo sie swojej publikacji na blogu.
Pogoda plata niesamowite figle.
Z czapka sie ostatnio nie rozstaje,
nie dosc, ze dodaje stylizacji charakteru,
to jeszcze chroni moja glowe przed nieprzyjemnym wiatrem.
Czego chciec wiecej!
Tak wiec zadomowila sie na dobre :)
Pozdrawiam!

agNeSSka**







futro - H&M %
botki - Venezia
sweter - sh
legginsy - H&M
torba - Mizensa
czapka - H&M % dzial meski
bizuteria - Glitter %


36 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, futerko jest cudne! ekstra dodatki, nie ma się do czego przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorka ale wyglądasz w tym futrze jak yeti, jest ogromneeeeee

    OdpowiedzUsuń
  3. buty CZADOWE! :)
    zapraszam do siebie:
    http://dzisiajjestpieknydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Futro jest boskie!A w tej czapce naprawde swietnie wygladasz! POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. yeti;-))
    ale i tak fajna z Ciebie laska!

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW świetnie wyglądasz! futrzak super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super outfit :)
    sama miałam kupować to futerko ale wydawało mi się za wielkie jak do mojego wzrostu :P czułam się jak niedziwadek :P za to Ty wyglądasz w nim genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!Futro jest obłędne,rewelacyjny set!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz :)
    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajne futerko:) slicznie wygladasz, Pozdrawiam. lady-t

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie ciepłe to futerko :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny outfit, wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak yeti,sumo ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. :) futro futrem ale i tak widac na zdjeciu, ze swieci slonce :)
    A na pierwszym zdjeciu przypominasz mi bardzo Demi Moore :)
    Pozdrawiam i zapraszam na www.sprawdzilamto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. sorki ale mi nie podchodzi futro jakoś dziwnie wygląda i plizzzzzzzzzzzzz poszukaj innej czapki bo taki smurf wyszedł z tego, pozdrawiam milka

    OdpowiedzUsuń
  16. This look is amazing! Love everything about it.
    Happy New Year! :)


    Xo,
    http://www.sacosha.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. hi, I love your blog and your place is great.
    I love your bag is an Alexander Wang?
    http://purplerubys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super stylizacja,a futro po prostu wymiata!!


    Adriana

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzieki Dzwiewczyny!

    Thanks! It isn't Wang - unfortunately :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziś i u mnie to futro na blogu...Twoja wersja o wiele bardziej mi sie podoba heheh :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Naprawdę, zajebiscie. Futro. SPODNIE. czapa :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba powinnas stosować jaśniejszy podkład, z tego co pamiętam to w wakacje mialas znacznie jasniejszy koloryt skory i w polaczeniu z ciemnymi wlosami wygladałas rewelacyjnie, a teraz wyglądasz na zmęczoną bardzo ;(( brzydko Ci w tym podkladzie i w tej szmince

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelka!Futro wspaniałe!Torba super!No i te buty...jednym słowem fantastycznie!

    Lolyta

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zestaw.Czapa niesamowita,botki z Venezia fajowskie no i futerko...podoba mi się.
    Pomarancza

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podoaba mi się ostatnie zdjęcie.
    Masz bardzo fajny gust. Mam identyczne botki- wygodne prawda?

    Jolka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa bardzo wygodne i je uwielbiam, bo do 80 % asortymentu mojej szafy pasuja idealnie :)

      Dziekuje wszystkim za komentarze!

      Usuń
  26. Rewelacyjny gust! Jesteś pękną kobietą! GRATULACJĘ dla Twojego faceta!

    Patryk:)
    Twój wielbiciel:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko jest na miejscu. Styl bardzo fajny,ciuch i buty jak najbardziej też. Znam sklep venezia od dawna i jestem mega zadowolona z butów a futro z HM super tez takie mam.
    Roki

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowity zestaw! A te botki z Venezia- boskie!

    Madziula

    OdpowiedzUsuń