16.03.2012

And the last part of the NEW things

Witajcie :)

Juz nie pamietam kiedy ostatnio bylam tak zadowolona z zakupow.
Uzupelnilam swoja szafe o praktycznie wszelkie braki jakie mialam.
Do calkowitego dopelnienia mojej garderoby
brakuje mi juz tylko bialych szpilek w szpic.
Wczoraj zupelnie przypadkowo trafilam do Pull&Bear
gdzie dokonalam moich ostatnich zakupow.
Biala marynarka w meskim stylu,
lososiowa mega casualowa
i fantastyczna, nonszalancka, asymetryczna sukienka,
w ktorej to mam zamiar przebiegac cale lato!
Suma sumarum zaplacilam za wszystko stosunkowo malo,
stad i euforii nie ma konca :))
Do tego wszystkiego w koncu czuc w powietrzu zapach wiosny!
To niesamowite jak szybko minela tegoroczna wstretna zima.
Ale juz dzis wiadomo,
ze z ta pozegnalismy sie juz na dobre :)
A tym samym juz na dniach zapowiadam wielkie podsumowanie zimy
na moim blogu :)

Pozdrawiam serdecznie i udanego weekendu Kochani!

agNeSSka**


Stylizacja w pelnej odslonie pojawi sie juz niebawem ;)






Wszystkie ubrania - Pull&Bear




20 komentarzy:

  1. Idealna, cudna marynarka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe zakupy ;)
    Sukienka jest nieziemska! Gdybym tylko była szczuplejsza, pewnie bym kilka takich kupiła... Oj, wiosenne wysmuklanie się zbliża ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała marynara i czarna sukienka-cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana na pierwszym zdjęciu wyglądasz bajecznie! A zakupy pierwsza klasa, sukienki zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Great look,hon!Love the coat!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka i bardzo ładna biała marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba przyznać, że zakupki niezłe :D podoba mi się bardzo torba z pierwszej fotki i płaszczyk (?).

    pozdrawiam http://jah-stina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja już chcę zobaczyć tę sukienkę na Tobie!!! Piękne rzeczy i jakie smakowite jedzonko :) Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. stary babol z twarzy i pudru za dużo : /

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie biała marynarka i czarna sukienka są genialne ;) Miłego dnia i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna marynarka ale ładniejsze białe są w Reserved...

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne zakupy :) marynarki są świetne :)

    http://souloffashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się biała marynarka.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  14. czadowe zakupy!sukienka zapowiada się pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna sukienka, też się nad nią zastanawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam tą białą marynarkę, jest świetna! Reszta zakupów także :)

    OdpowiedzUsuń