5.10.2013

Baltic Sea, memories



DE: Ich kann mich nicht erinnern, je einen so schönen Sonnenuntergang erlebt zu haben, wie an der Ostsee. Die Sonne verschwindet regelrecht im Meer und die Welt geht schlafen. Ein wunderschöner Augenblick, der nur einige Sekunden andauert. Für die Ferien habe ich speziell bequeme und warme Kleidung eingepackt. Ich wusste schon vorher, dass ich meine Gummistiefel brauchen werde und sie haben mich nicht enttäuscht! Mit ihnen konnte ich einige Schritte ins Meer wagen! :D

PL: Nie pamietam, zebym kiedykolwiek widziala piekniejszy zachod slonca od tego nad morzem baltyckim. Slonce doslownie zatapia sie w morzu i ziemia zasypia. Przepiekny widok trwajacy doslownie sekundy. A na wczasy spakowalam sie przede wszystkim wygodnie i cieplo. Z gory wiedzialam, ze bede potrzebowala kalosze i nie zawiodly mnie! Nawet jesienia pluskanie w morzu sprawia ogromna przyjemnosc! :D




jacket - H&M  |  jeans - Bershka  |  Wellingstons - Hunter

13 komentarzy:

  1. O matko! To zdjęcie zrobione w Polsce i bez przerabiania/udoskonalania? :O Jest piękne!! a tak poza tym, dzięki, że wstawiasz ostatnio dużo postów! uwielbiam je! ;) zawsze czekam z niecierpliwością na nowego posta, co już kiedyś Ci pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze ze masz tak czesto urlop hehe. w niemczech trwa dluzej niz nasze 26 dni ? :) zdjecia cudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie pracownik w Niemczech ma 30 dni urlopowych. Ja mam ich nieco wiecej, bo regularnie wypracowywuje nadgodziny, co daje mi w sumie okolo 50 dni urlopowych w roku. :)

      Usuń
    2. Dziękuje za odp, te zdjecia zmienily nieco moje zdanie o polskim morzu, chetnie sie tam wybiore zamiast zagranicznych wczasow :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Gummistiefel!! Cudowne. Ja mam żółte :) Gdzieś tam mam post na którym je pokazuję. Super praktyczne, uwielbiam kalosze.Twoje mają śliczny kolor u góry. Zazdroszę Ci tego morza...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam huntery ale klasyczne. Czy te twoje tez tak upiornie ciezko sie sciagaja?

    OdpowiedzUsuń