2.04.2014

Todays Outfit


sweater & skirt - H&M  |  bag & watch - Glitter  |  shoes - Zara

17 komentarzy:

  1. super! Dziękuje Ci za tą stylizację:) przypomniałaś mi ,że mam w szafie podobną spódniczkę skórzaną z suwakiem. Muszę ją wystylizować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaaaał wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz od naprawdę długiego czasu podoba mi się Twój ubiór. poza butami. ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie jest tak zle, skoro systematycznie do mnie zagladasz. ;)

      Usuń
    2. To prawda, wyglądasz bardzo ładnie.
      Jeśli o mnie chodzi to zaglądam systematycznie dlatego też że czasami swoim ubiorem szokujesz i to wzmaga ciekawość co wymyślisz następnym razem.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. ależ skąd! bardzo dobrze, trzeba czasem oderwać się od swojej szafy, żeby zobaczyć jak ubierają się osoby o odmiennym guście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta asymetryczna spódnica:)
    http://www.fashionbyjudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń