19.06.2014

First Dance and Wedding Cake



DE: Wie auf einer Hochzeit üblich, hat das Brautpaar die Ehre den ersten Tanz zu haben. Wir haben uns darauf besonders vorbereitet. Im Tanzstudio Pasja in Koszalin haben wir ein paar Tanzstunden bei Agata Krajewska genommen, welche wir hiermit herzlichst Grüßen! Sie lehrte uns den Wiener Walzer zum Lied "A Thousand Years" - ein Song den wir einstimmig gewählt haben. :) Zuerst dachten wir, dass der Stress uns auffrisst, aber es hat sich herausgestellt, dass wir den Tanz mit großer Freude vor unseren Gästen tanzten. Schon beim Anziehen ging es mir etwas besser und als wir unsere Gäste begrüßten, fiel das letzte bisschen Stress weg. Die Feier war zu 10000% perfekt! Als Preise für die Spiele gab es Hochzeitswodka und aufgeblassene Liebespuppen, auf welche niemand vorbereitet und somit ein Lacher war! Die letzten Gäste mussten wir schon ins Bett beten, als sie um 5 Uhr morgens noch weiter machen wollten. Bis zum letzten Song wurde gefeiert, getanzt und gegessen. Das beste was einem jungem Brautpaar wiederfahren kann, ist dass sich alle Gäste prächtig amüsieren. Nächstes Mal zeige ich euch Bilder von unserer Nachfeier. :)

PL: Jak to na weselach bywa mloda para tanczy jako pierwsza. My postanowilismy sie na ta okolicznosc specjalnie przygotowac. Udalismy sie do studia tanca Pasja w Koszalinie na kilka godzin prywatnych lekcji z instruktorka Pania Agata Krajewska, ktora serdecznie pozdrawiamy! Nauczyla nas pieknego walca wiedenskiego do utworu ''A Thousand Years'' - piosenke wybralismy jednoglosnie. :) Wydawalo sie nam wczesniej, ze zje nas stres, a wyszlo na to, ze zatanczylismy przed naszymi goscmi z ogromna przyjemnoscia! Po zalozeniu sukni od razu poczulam sie lepiej, a gdy powitalismy gosci przed palacem na marmurowym tarasie, wtedy opuscil mnie juz ostatni stres i wiedzialam, ze wszystko bedzie dobrze. Zabawa byla w 10000 % udana! Nagrodami w konkursach byly wodki weselne i lalki dmuchane. Tych drugich goscie sie zupelnie nie spodziewali, wiec wyobrazcie sobie tylko jaki byl smiech, gdy wodzirej wyszedl z pierwsza lalka! :D Goscie nie chcieli schodzic z parkietu i bawili sie do ostatniej piosenki co nas ogromnie cieszylo. Ostatnich gosci musielismy grzecznie poprosic o polozenie sie do lozek, bo juz switalo, a za 3 godziny mialo sie zaczac sniadanie. :) Pare mloda cieszy najbardziej nie fakt, ze podoba sie im samym, a to, ze goscie bawia sie rownie wspaniale! W nastepnym poscie podziele sie z Wami zdjeciami rowniez z poprawin, bo tez maja swoj niepowtarzalny klimat. :)

18 komentarzy:

  1. wyglądałaś wspaniale! Twoja sukienka jest cudowna, ale muszę też powiedzieć, że jestem zachwycona Twoją mamą ! :D jej sukienka jest cudna, wyglądacie jak siostry, a nie matka z córką !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! :) Moja Mama to nie tylko moja rodzicielka, ale tez najlepsza przyjaciolka pod sloncem!!

      Usuń
    2. gdybym mogla zalajkowac komentarz Krytyka zrobilabym to :) zgadzma sie w 100% jesli chodzi o slowa dotyczace Twojej mamy jednym slowem a wlasciwie dwoma - zajebista laska :DDDD

      Usuń
  2. Congratulations! You look beautiful!
    Xx
    Rhea
    www.fuss.co.in

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna para i piękna oprawa slubna:) Wyglądałaś jak księżniczka!:) Gratulacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, że najbardziej cieszy widok kiedy goście się bawią! :D
    U nas było podobnie!

    Piekne wesele mieliście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, widać po zdjęciach że goście byli zadowoleni:)
    śliczny tort

    OdpowiedzUsuń
  6. WOWOWOW! Wunderschönes Kleid, Wunderschöne Torte und die Bilder sind wirklich traumhaft!! :)
    Ich wünsche euch weiterhin ganz viel Glück :)

    Liebste Grüße ♥ Joana
    TheBlondeLion

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mis ie twoj make up, pasowal do kreacji. ;)) ale sukienka świadkowej jakby w ogole nie pasowala do klimatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twojego bloga ! Serdecznie dziekuje za tyle inspiracji. Widac , ze to co robisz to pasja. Warto bylo czekac tak dlugo na posty :-) jesli to nie problem to moglabys podac cene sukni slubnej ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, jest mi baardzo milo! :) Suknia kosztowala 4490zl.

      Usuń
    2. suknia ładna gdyby nie ta broszka? pod biustem. ale cena max dalabym za nia 3k ;)

      Usuń
  10. Naprawdę podalas tu cenę sukni? Hahaha nie wierzę ;)

    OdpowiedzUsuń