25.09.2014

Todays Outfit



mom jeans & sweater - H&M  |  leather shoes - ZARA  |  bag - Chanel

12 komentarzy:

  1. zestaw jest boski, szczególnie buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest klasa ! wyglądasz fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pretty look dear! I love it:)
    Have a nice day,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka bardzo przypadła mi do gustu ! całość rewelacja ! :) Piękne masz włosy ! ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, genialnie <3 mom jeans, zwykła bluzka i obłędna torebka, na którą zbieram już chyba 3 rok, a dalej nic nie uzbierałam. Wiadomo, zawsze wypada coś innego :) ale powiem Ci, że mega światowo i profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie. prosto i z klasą, tak jak lubię.

    Diana

    OdpowiedzUsuń
  7. hej Aga, nie jestem stałą czytelniczką Twojego bloga, zaglądam tu wtedy jak sobie o Tobie przypomnę, czyli raz na kilka miesięcy i nigdy nie jestem rozczarowana tym co zdążyłam przeoczyc i Twoje nowe stylizacje bardzo mi sie podobają, choc ja nie odwazyłabym sie na taki styl, ale Ty wyglądasz przeeeeeeeeeeeeeeślicznie. cudownie, uroczo i miło sie na Ciebie patrzy, jestes śliczna i masz bardzo dobry gust, a Twoja mama tez jest zjawiskowa :) ja mam 37 lat, ale czuje sie baaaaardzo młodo i troszkę zazdroszczę Ci tego, że mozesz smigac na obcasach, ja niestety nie za bardzo sobie na wysokosciach radzę ;) hi, hi ... OK, kończę, ponieważ moimi wynurzeniami Cię wykonczę ;) pozdrawiam,l zyczę wszystkiego NAJ, NAJ i jeszcze więcej oraz nowych, wspaniałych stylizacji, pozdrawiam z Belgii, pa :)

    OdpowiedzUsuń