3.01.2015

Happy New Year !!



DE: Willkommen 2015! Ich hoffe, dass du nach so einer Begrüßung besser wirst als 2014, welches für mich ein wirklich fantastisches Jahr war! :) Ich wünsche euch allen Glück, Gesundheit, dass eure alle eure Wünsche wahr werden und viel viel Liebe und Freude! Bestimmt war eure Feier genauso gelungen wie meine und das bis in den Morgen hinein gefeiert wurde? ;)

PL: Witaj Nowy 2015 Roku! Mam nadzieje, ze po takim przywitaniu, ten rok bedzie jeszcze lepszy od ubieglego, choc 2014 byl naprawde wspanialym dla mnie okresem! :) Zycze Wam Kochani szczescia, pomyslnosci, spelnienia na kazdej mozliwej plaszczyznie i duuuuzo duzo milosci i radosci! Wasza zabawa sylwestrowa byla rownie udana? :) Mam nadzieje, ze bawiliscie sie do bialego rana! Sciskam mocno, kiss! xxx

7 komentarzy:

  1. Jaaakie piękne włosy !:)
    Wzajemnie wszystkiego co najlepsze w tym Nowym Roku:)
    U mnie także sylwestrowy post !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podziwiam jak młodo wygląda Twoja mama :D Wyglądałyście super. Ja również życzę Ci samych sukcesów w Nowym Roku i żeby wreszcie Twój blog dotarł do szerszych kręgów odbiorców, bo zawsze ubolewam, że nie jesteś w gronie najbardziej popularnych blogerek ! :) Od 3 lat jesteś wśród 3 blogów, które obserwuję. Mnóstwo inspiracji, klasa i brak reklam to co najbardziej lubię w Tobie i blogu. :) Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie jakim sposobem uzyskałaś tak piękne loki/fale? :) Efekt powalający! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne loki ;) świetnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ bardach na stole ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, a włosy cudowne!! :) Przy okazji szczęśliwego nowego roku!
    zapraszam na mellpay:)

    OdpowiedzUsuń