my iPhone 6s plus



PL: Mala dziewczynka juz od dawna nie jestem, ale wszelkiego rodzaju gadzety lubie miec w kolorze rozowym. :) Podejrzewam, ze wyleczyc sie juz z tego nie dam rady hihi. :) Tak to juz jest, ze posiadacze przykladowo Samsunga, przewaznie decyduja sie ponownie na telefon tej marki. Lata zaufania przekladaja sie na dalsze inwestowanie w produty danej firmy. Tak jak uzytownicy iPhonow, rowniez sa wierni firmie Apple. Siedem lat temu, gdy dostalam swojego pierwszego iPhone 3G, wiedzialam, ze zostane w tej firmie na dluzej. Jestem tylko kobieta, wiec dla mnie telefon nie musi byc przenosnym komputerem. Starczy, ze bedzie ladny, robil dobre jakosciowo zdjecia (oczywiscie na miare mozliwosci smartfona) i nie bedzie skomplikowany w obsludze. Wszystkie moje wymagania telefon spelnia i jeszcze daleko ponad. Tym razem zdecydowalam sie na najwiekszy rozmiar iPhone. Zyjemy w dobie internetu. Przestalo mi sie podobac noszenie telefonu i iPada w jednej torebce, wiec wybralam opcje dwa w jednym. :) To byl naprawde strzal w dziesiatke, bo nawet ogladanie filmow, czy czytanie ksiazek sprawia teraz wielka przyjemnosc. Najbardziej podoba mi sie funkcja live photos - w trakcie robienia zdjec nagrywa sie krotki trzysekundowy filmik, ktory mozemy pozniej odtworzyc mocniej naciskajac palcem na ekran telefonu na danym zdjeciu. Ode mnie zdecydowanie kciuk do gory dla firmy Apple! :)

DE: Ich bin zwar ein kleines Mädchen mehr, aber meine Gadgets habe ich am liebsten in der Farbe Rosa! :) Davon kann man mich nicht mehr heilen, hihi. :) Es ist nun mal so, dass jeder der Marke treu bleibt, der er vertraut, ob das nun Samsung oder sonst wer ist. Genauso ist es bei iPhone-Benutzern, sie bleiben Apple treu. Als ich vor sieben Jahren ein erstes iPhone, ein 3G, bekommen habe, wusste ich, dass er lange Mein sein wird. Ich bin nur eine Frau und mein Handy muss kein Computer sein. Mir reicht ein elegantes Aussehen, eine gute Kamera und eine leichte Bedienung. Und all das trifft genau auf dieses Smartphone zu. Diesmal habe ich mir für ein größeren Bildschirm entschieden. Wir leben in dem Zeitalter des Internet und es ist unpraktisch iPhone und iPad in einer Tasche zu tragen, also diesmal eine 2-in-1-Lösung :) Ein absoluter Volltreffer, weil das Filme schauen oder Bücher lesen ein totales Vergnügen jetzt ist. Am meisten gefällt mir die Live Photo-Funktion - während des Bildermachens, nimmt die Kamera ein 3-sekündiges Video auf, welches man bei festerem Aufdrücken auf den Bildschirm wiedergeben kann. Von mir gibts definitiv ein Daumen-hoch für Apple! :)

Komentarze

  1. A co robisz z poprzednimi telefonami, sprzedajesz czy masz nadal ?
    Ten wydaje sie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest na mojej liście. Póki co muszę zadowolić się 5s

    OdpowiedzUsuń
  3. nie rozumiem zachwytu ajfonami... 3,5k za telefon to jest przegięcie, tymbardziej, że można kupić podobne telefony innych marek i zapłacić 1-1,5tys mniej, ale jeśli ktoś lubi płacić za markę, dlaczego nie - wolałabym kupić za to 10 par butów :P. W ogóle z tego co pamiętam założeniem dla Iphone'ów wg Jobsa było to, żeby mieściły sie w jednej rece i mozna wszystko zrobić kciukiem, teraz 6stki są dużo wieksze i mniej wygodne, o tym, że się łamały czy tam wyginały już nie wspomnę :)
    hmm powyższy wpis to chyba jakaś kryptoreklama, wszyscy wiedzą jak wygląda ajfon 6, więc nie rozumiem wrzucania jego zdjęć na blog modowy...
    poproszę następną fajną stylizację! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Jestem tylko kobietą"? Bardzo przykre, że tak o sobie mówisz... Dlaczego, tak właściwie?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz