19.11.2017

Todays Outfit | Cosy Sweater & Biker Boots with Pearls


sweater - vintage  |  hat - H&M  |  boots - ZARA  |  jeans - Pull&Bear  |  bag - Chanel

Sweter z powyzszych zdjec towarzyszy mi juz od dobrych szesciu lat i nadal nalezy do moich ulubionych na chlodniejsze jesienne dni. Kupilam go w lumpeksie i nie zamienilabym na zaden inny! Buty to moj ostatni goracy zakup, jej co sie ze mna porobilo, jeszcze rok temu nie spojrzalabym na takie buty, ale musze przyznac, ze te sa naprawde wyjatkowe. Perly byly tu strzalem w dziesiatke i abosultnie mnie kupily! :)



9 komentarzy:

  1. Mam te same buty a przed zakupem stałam przed dokładnie tym samym dylematem. Teraz łapię się na tym, że ciągle sięgam po te buty w pierwszej kolejności :D
    Całuję, Jo
    http://joscloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ kapitalny jest ten sweter <3

    OdpowiedzUsuń
  3. perełki na botkach dodają mi uroku, całość bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygladasz! Uwielbiam takie grube swetry <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uau, loved the look! <3

    www.catmorais.com

    OdpowiedzUsuń