9.02.2011

Poniedziałkowe zakupy

Uporałam się ze zdjęciami!
Już wszystko wisi i leży ładnie poskładane w szafie ;)
Zdjęcia na szybko, chyba jakoś nie mam talentu do ich robienia ale mniejsza z tym.
Pojechałam z funduszem 60 Euro do Monachium i wyobraźce sobie, że zostało mi jeszcze 10 Euro w portfelu!
Nie wiem jak to zrobiłam, znając siebie, zawsze wszystko wydam do cna. Może kupię sobie jeszcze jakiś łąńcuch na szyję - żeby nie było, że nie trzymam się mojego nowo obranego postanowienia ;)
W sumie to nie interesuje mnie zbytnio czy rzeczy, które kupiłam wychodzą z mody, bądź zdążyły się już "przejeść". To ja sama mam dobrze się czuć w tym w czym wychodzę z domu. Do tego ceny były powalające!

Mam nadzieję, że na tym się jeszcze nie skończy.   




Body - Zara 4,95 Euro %   ,  Lampardzia bluzka - Zara 4,95 Euro % 


Sukienka - H&M 14,95 Euro 


Ramoneska - H&M 15 Euro % 


Spodnie - New Yorker 4,95 Euro % 


Buty - New Yorker 4,95 Euro % 

 Kapelusz - New Yorker 1 Euro %

3 komentarze:

  1. zazdroszczę zakupów! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ramoneska i buty ;o
    powaliła mnie ich cena, szczęściara ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. również zazdroszczę tych zakupów! szczególnie sukienki i butów, mniam!
    i nie mogę się doczekać stylizacji ze spodniami w grochy :)

    OdpowiedzUsuń