20.03.2011

Just normal

Cześć :)


Po dwóch dniach absolutnego siedzenia samej w domu, pomimo przeziębienia postanowiłam z moją drugą połową w końcu wyjść na spacer. Pogoda jest dzisiaj tak piękna, że nie zniosłabym kolejnego nużącego popołudnia w czterech ścianach, pomimo, że kicham co 5 minut, a o całkowitym zapchanym nosie już nie wspomnę... No ale cóż, jestem wielkim uparciuchem i jak sobie coś postanowię, to nie ma mocnych. Bez większego zastanowienia uznałam, że nie zaszkodzi mi spacer na świeżym powietrzu - to też wykorzystałam obecność mojego narzeczonego do pstryknięcia kilku zdjęć. Teraz przyznam, że czuję się jeszcze gorzej, no ale nic. Wierzę w moc aspiryna! :)
Więc Kochani taki z tego morał, że bezmyślność nie popłaca.
Tak więc ubieramy się ciepło i czekamy na 30'C, co by nie zmarznąć ;)
Do następnego :)



agNeSSka** 








sweter - sh
biała bluzka - Besrhka %
komin - C&A
torba - New Yorker %
leggi - allegro.pl
koturny - allegro.pl
oksy - C&A %

11 komentarzy:

  1. Te buty są prześwietne ;)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twojego bloga! twój styl i w ogóle :). Jesteś piękna dziewczyną. Życzę zdrowia :) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona tym swetrem, butami. Poza tym podoba mi się też reszta Twoich stylizacji na blogu.
    Będę wpadać częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super styl! wszystko mi się podoba, w moim guście :)

    dodaję do obserwowanych, będę zaglądać.

    pozdrawiam,

    as.

    OdpowiedzUsuń
  5. great outfit :) love the jumper
    xx
    the cookies
    www.samecookiesdifferent.blogspot.com
    share the feeling & visit if you like :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja!

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń