10.01.2012

Bezowo mii

Witam Kochani :)

Jeeej w koncu doczekalam sie slonecznego dnia!
Dzisiaj poczulam, ze zyje.
Nie bylo za cieplo ale wystarczyl mi fakt bezchmurnego nieba :)

Dzisiaj prezentuje bez w polaczenu z czernia, co wedlug mnie
wspolgra ze soba niesamowicie.
Lubie prostote,
dodatki w tym secie naprawde zdzialaly cuda :)

Pozdrawiam!


PS. Pojawil sie mini wywiadzik,

na ktory serdecznie zapraszam TUTAJ ! :)

agNeSSka**







sztuczne futro - New Look
botki - Venezia
torba - Mizensa
spodnie - Stradivarius
sweter - H&M %
czapka - H&M dzial meski %

24 komentarze:

  1. Świetny zestaw ;) genialny sweterek!
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great look,hon!Love the sweater and the boots!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie,. nie da się przejść obok ciebie obojętnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne futro :) mega wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny look! Pięknie wyglądasz w takich kolorach, zdecydowanie pasują Ci! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczny sweter i spodnie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Boooska kolorystyka! Jak Tys tego dokonała, że wszystko jest w tym samym tonie i kolorze? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko świetne :) ale najbardziej podoba mi się futerko!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zestawienie - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw!Futerko jest obłędne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie "dywanowe" futerko mi się całkiem, całkiem podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie odkryłam Twojego bloga i urzekły mnie Twoje stylizacje - znalazłam kilka naprawdę świetnych :D
    Zapraszam także do obejrzenia moich:
    www.violinstyle.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie, Joanna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa stylizacja, futerko fajnie dodaje charakteru, podoba mi się ; )
    zapraszam na mojego bloga, to dopiero nowy skromny początek, ale bardzo byłaby wdzięczna za opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz przecudnie ;))))

    OdpowiedzUsuń
  15. swietna stylizacja futerko nie dla mnie ale reszta boska;)
    pozdrawiam

    www.mon-papillons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super! ogromnie mi się podoba, futrzak jest fajowy :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super set ! :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super::) mnie na przykład urzekły twoje spodnie:)

    OdpowiedzUsuń