12.01.2012

Red on me - just kiss me!

Witajcie! :)

Dzisiaj prezentuje Wam moj plaszcz,
ktory to powinien pojawic sie znacznie wczesniej,
wisi juz w szafie od kilku miesiecy.
Dodam jeszcze, ze kupilam go w Tesco za naprawde niewielkie pieniadze
- gatunek materialu naprawde rewelacyjny!
Co mnie jeszcze bardziej zdziwilo
i sie nawet nie zawahalam przed zakupem.

Uwazam, ze kazda kobieta powinna miec w swojej szafie
czerwony plaszcz.
Dodaje niesamowicie duzo seksapilu
i mysle, ze nigdy z mody nie wyjdzie :) 

Pozdrawiam serdecznie!

agNeSSka**








plaszcz - Tesco % (!)
legginsy - Stradivarius %
buty, torba - znane
sweter, koszula - sh
bizuteria - Glitter %

18 komentarzy:

  1. lubię sweter z koszulą noszoną w ten sposób i tę kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. matko kochana! rewelacyjny ten płaszcz! ; o

    OdpowiedzUsuń
  3. Love this!Red looks beautiful on you!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny płaszczyk, ale do tych czerwonych butów nadal się nie przekonałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Legginsy masz fantastyczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się czerwony płaszcz na te szarobure dni jest jak najbardziej odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie Ci w czerwonym, śliczne legginsy :) fajny blog, obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zadam jeszcze raz pytanie, skąd płaszcz ? Nie wierzę, że coś takiego można znaleźć w Tesco! Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że zmieniłaś szminkę :) W tej jest Ci bardzo do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  10. płaszcz super. Legginsy ciekawe. Niezbyt mi się podobają, ale muszę przyznać, że ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem niexle to razem wygląda a płaszcz jest piekny.! a poza tym chciałam zaprosić Cie do mnie na giveaway! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny płaszczyk i super legginsy..:) Masz racę, płaszcz w takim kolorze dodaje uroku:)
    Pozdrawiam
    http://lifebymada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oglądam Twój blog od jakiegoś czasu ponieważ interesuje się modelingiem... nie chcę być nie grzeczna ale ubrania nie rozwalają a i modelka kiepska. W wielkim świecie ludzie oczekują trochę kreatywności, wydaje mi się że tu jej brak. Te ubrania są za poważne na tą modelkę, mam takie wrażenie że do niej nie pasują. Ale dobrze że są ludzie którzy próbują swoich sił w modzie. Oby tak dalej, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. AnonimowyJan 21, 2012 11:49 AM - aczkolwiek skoro ogladasz ''(...) od jakiegos czasu'', to znaczy, ze w jakis sposob Cie intryguje wiec nie rozumiem komentarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny outfit ! Super blog ! Obserwuję ;) Miłego dnia i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;**

    OdpowiedzUsuń