21.01.2012

New in: Zara & IKEA

Uf w kooncu w domku!
Od 12-stej do prawie 20-stej na nogach,
pokonalismy dzisiaj 150 kilometrow w poszukiwaniu dodatkow
no i nie tylko - bez wstapienia do Zary nie moglo sie obyc ;)
Udalo mi sie kupic genialny pomaranczowy plaszcz, ktory jest moim zupelnym numerem 1 z calej zawartosci mojej garderoby!
Prostota, klasyka, szyk - wszystko w jednym.
Juz dzisiaj wiem, ze wiosna bedzie nalezala do niego! :)
No i buty ze skory tak kobieco wyprofilowane, ze nie potrafilam powiedziec im nie.
Niestety dzisiaj bez outfitu, pogoda i zmeczenie
nie nadawaly sie przed obiektyw.



Reszte obejrzyjcie sami :)

Enjoy!

agNeSSka**







koperta - H&M
reszta - Zara %


22 komentarze:

  1. świetne rzeczy :)
    najlepsza kopertówka! :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Great purchases,hon!Love em!

    OdpowiedzUsuń
  3. błyszcząca marynarka skradła me serce:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ten połyskujący żakiet jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny ten płaszcz, dużo kosztował w PLN?

    OdpowiedzUsuń
  6. żakiet jest przepiękny szkoda, że go nigdzie u mnie w Zarze nie widziałam, też ostatnio byłam w Ikei i sobie dzięki niej urządziłam garderobę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajjjj zazdroszczę!Piękne rzeczy sobie kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. MikalaFashion by Kalina - w kolejce sugerowalam sie cena z metki 79,90 Euro po czym Pani ekspedientka mowi mi juz przy kasie - 59,90 prosze. Takze super, bo dolozylam 10 Euro i kupilam buty. Pomnoz sobie to przez aktualny kurs (nie wiem jak euro stoi) i wyjdzie cena w pln :)

    by ola - ja tez pokochalam Ikee - ostatnimi czasy wpadlismy w jakis rytual, co sobote jestesmy w Ikei hehe.

    Dziekuje wszystkim! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. czerwony płaszczyk jest boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zakupy płaszcz i buty genialne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. płaszcz i torebka, przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna koperta :) dodatki do domu też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNE ZAKUPY, SZCZEGÓLNIE TE OKRYCIA Z ZARY! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. czerwony płaszczyk !!! prosty krój miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrzac na te rzeczy ogarnela mnie zazdrosc :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy buciki sa wygodne?

    OdpowiedzUsuń