22.01.2012

Pół na Pół

Wyobrazcie sobie, ze wczoraj (a w zasadzie juz dzisiaj)
do trzeciej w nocy buszowalam po mojej szafie
i robilam sobie przymiarki
- takiego natchnienia juz dawno nie mialam hehe.
Dzisiaj wstalismy po 11-stej,
nooo - ladne rzeczy, ale tak to jest
jak czlowiek wpada na dziwne pomysly wieczorowa pora.
Powiem jedno - nie moge doczekac sie wiosny!
I mysle, ze nie jeden zestaw
Was pozytywnie (mam nadzieje) zaskoczy :)
Zaserwuje Wam sporo oryginalnych setow,
ktore ja z checia juz dzisiaj zamienilabym je jako moja druga skore.
A jaka pogoda jest u Was?
U mnie wczoraj padal snieg z deszczem,
a dzisiaj juz nie lezy nic i mamy co najmniej 7' na plusie.
Jestem meteopatka i taka pogoda doprowadza mnie do szewskiej pasji.

Dlatego sama Wam dzisiaj serwuje set '' Pół na Pół '',
ktory idealnie odzwierciedla moj stan psychiczny.

Enjoy!

agNeSSka**









sweter - bhs sh
komin - C&A
legginsy - Vila sh
torba, czapka - znane
skorzane buty - Zara %
lancuch - Valentino
pierscionek - Glitter %


28 komentarzy:

  1. Świetne buty.
    Też wyczekuję wiosny. Tęsknię za słońcem! Chyba przydałaby mi się jakaś terapia światłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty są najlepsze :) legginsy świetnie do nich pasują;)

    thxcoco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter i torba są super :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoje wyczucie stylu, a że jesteś z moich okolic i miałam okazję kilka razy Cię widzieć lubię Cię podwójnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne buty!I jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie:):*
    U mnie też pogoda jest beznadziejna,czekam na wiosnę z utęsknieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw, zwłaszcza komin i czapa ;) no i butki czadowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja<3
    Twoje zestawy zachwycają mnie za każdym razem!
    jesteś świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw średnio mi się podoba ze względu kolorystyki. Ale butki śliczne :) I nadal czekam na prezentację domu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny outfit i nieziemsko fajne i dziwne zarazem buciki:):)
    Pozdrawiam
    http://lifebymada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś pisałaś ,ze to łancuch versace: |

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo bezmyslnie napisalam, to co uslyszalam od Mamy. Zapytalam sie Cioci (od ktorej go dostalam) i jest to Valentino, a nie Versace. Do tego znak mowi sam za siebie - kiedys mialam mniejsze pojecie :)

      Usuń
  11. Wszystkim stokrotne dziekuje! :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your outfit, it looks great. The sweater is awesome

    OdpowiedzUsuń
  13. LOVE YOUR BLOG, VERY COOL! VISIT MY BLOG AND IF YOU LIKE IT FOLLOW ME ON GOOGLE FRIENDS AND I WILL BE HAPPY TO FOLLOW YOU BACK <3
    XOXO
    A_C'EST MOI
    LAMODEOUICESTMOI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wyglądasz w tym zestawieniu ! sweterek wygląda świetnie ; ) Jesteś śliczna :*


    http://bitter-carmel.blogspot.com/ serdecznie zapraszam Cię do mnie, dopiero zaczynam, już jutro mój pierwszy outfit na blogu ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam za głupie pytanie, ale nie mogę się powstrzymać.
    Ile masz wzrostu, jeśli można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great and simple inspiration! http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny zestaw:) jedna prośba - moglabys nie pisać 'znane' przy ciuchach, ktore juz byly ? zaglądam na bloga często ale nie jestem w stanie zapamiętać wszystkiego a czasem fajnie wiedzieć co gdzie można znaleźć :)
    pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń