22.01.2012

Pół na Pół

Wyobrazcie sobie, ze wczoraj (a w zasadzie juz dzisiaj)
do trzeciej w nocy buszowalam po mojej szafie
i robilam sobie przymiarki
- takiego natchnienia juz dawno nie mialam hehe.
Dzisiaj wstalismy po 11-stej,
nooo - ladne rzeczy, ale tak to jest
jak czlowiek wpada na dziwne pomysly wieczorowa pora.
Powiem jedno - nie moge doczekac sie wiosny!
I mysle, ze nie jeden zestaw
Was pozytywnie (mam nadzieje) zaskoczy :)
Zaserwuje Wam sporo oryginalnych setow,
ktore ja z checia juz dzisiaj zamienilabym je jako moja druga skore.
A jaka pogoda jest u Was?
U mnie wczoraj padal snieg z deszczem,
a dzisiaj juz nie lezy nic i mamy co najmniej 7' na plusie.
Jestem meteopatka i taka pogoda doprowadza mnie do szewskiej pasji.

Dlatego sama Wam dzisiaj serwuje set '' Pół na Pół '',
ktory idealnie odzwierciedla moj stan psychiczny.

Enjoy!

agNeSSka**









sweter - bhs sh
komin - C&A
legginsy - Vila sh
torba, czapka - znane
skorzane buty - Zara %
lancuch - Valentino
pierscionek - Glitter %


26 komentarzy:

  1. Świetne buty.
    Też wyczekuję wiosny. Tęsknię za słońcem! Chyba przydałaby mi się jakaś terapia światłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty są najlepsze :) legginsy świetnie do nich pasują;)

    thxcoco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter i torba są super :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoje wyczucie stylu, a że jesteś z moich okolic i miałam okazję kilka razy Cię widzieć lubię Cię podwójnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne buty!I jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie:):*
    U mnie też pogoda jest beznadziejna,czekam na wiosnę z utęsknieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw, zwłaszcza komin i czapa ;) no i butki czadowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja<3
    Twoje zestawy zachwycają mnie za każdym razem!
    jesteś świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw średnio mi się podoba ze względu kolorystyki. Ale butki śliczne :) I nadal czekam na prezentację domu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny outfit i nieziemsko fajne i dziwne zarazem buciki:):)
    Pozdrawiam
    http://lifebymada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś pisałaś ,ze to łancuch versace: |

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo bezmyslnie napisalam, to co uslyszalam od Mamy. Zapytalam sie Cioci (od ktorej go dostalam) i jest to Valentino, a nie Versace. Do tego znak mowi sam za siebie - kiedys mialam mniejsze pojecie :)

      Usuń
  11. Love your outfit, it looks great. The sweater is awesome

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyglądasz w tym zestawieniu ! sweterek wygląda świetnie ; ) Jesteś śliczna :*


    http://bitter-carmel.blogspot.com/ serdecznie zapraszam Cię do mnie, dopiero zaczynam, już jutro mój pierwszy outfit na blogu ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam za głupie pytanie, ale nie mogę się powstrzymać.
    Ile masz wzrostu, jeśli można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny zestaw:) jedna prośba - moglabys nie pisać 'znane' przy ciuchach, ktore juz byly ? zaglądam na bloga często ale nie jestem w stanie zapamiętać wszystkiego a czasem fajnie wiedzieć co gdzie można znaleźć :)
    pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń