29.01.2012

Power of Orange Juice

Witajcie :)

Jak Wam mija niedzielne popoludnie?
U nas slonecznie i mokro,
topnieje snieg.
Od jutra zapowiadaja minusowe temperatury,
ktore maja sie utrzymac do konca tygodnia
- nie wyobrazam sobie -10'C w ciagu dnia brr(!)
(plus taki, ze bez opadow).

Odnosnie outfitu
- trend na bejsbolowki spodobal mi sie strasznie.
Moja nie jest typowa czapka z daszkiem
ale ma to cos, ze podoba mi sie znaczniej bardziej.
Sila akcentu kolorystycznego nadala stylizacji
odpowiedniego charakteru.
A jak Wam sie calosc bardziej podoba - z etola czy bez?

Pozdrawiam :)

agNeSSka**









torba - Zara
czapka - C&A %
sweter - bhs sh
spodnica - H&M %
buty - Venezia 
etola - vintage


Me on FACEBOOK! :)



Kochani mam do Was prosbe

- moja stylizacja z posta ''Gold Fever''

bierze udzial w konkursie

''Karnawal w Szafie''

- czy moglabym liczyc na Wasze kliknicie? :)

Bylabym baardzo wdzieczna! 






Klik

36 komentarzy:

  1. mnie bardziej podoba się wersja z futrzaną etolą, ale odnoszę nieodparte wrażenie, że ta stylizacje Cie optycznie skraca :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozliwe ale gdy ubieram sie na spacer, to taka drobnostka mi nie przeszkadza - w tej chwili trendy sa takie, ze tego typu aspekty sa malo wazne :) Natomiast gdyby cel mojej wedroki byl inny, to i cala stylizacja prezentowalaby sie inaczej.
      Wniosek taki, ze wrazenie zludne nie bylo hehe.

      Usuń
  2. fajny klor spodnicy- fajnie ozywia zimową aure. Sweter ok, ale ja bym dodała jeszcze pasek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great look,hon!Love the sweater!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem ten sweterek mogłaś sobie darować do tej stylizacji :) hmm jakoś się gryzie. Może trochę za długi jak do tej spódnicy ...czy ta spódnica za długa :D coś jest nie tak ale nie wiem co :D haha jeszcze do tego dojdę :D
    ale fakt faktem że masz świetny styl
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. WOWOWOWOWOOWOWOWO jaka ciekawa spodnica! nie widzialam jej u mnie w hmie ;(

    www.horse-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś mi ten sweter się tu nie widzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna ta torba z zary! zastanawiam się nawet nad jej zakupem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica i buty są absolutnym mistrzostwem! całkowicie mnie zauroczyły! masz genialny styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolor kiecki, a torebka jest piękna:) Stylizacja "gold fever" genialna (klikam). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz:) Wczoraj się zastanawiałam nad tą torbą w Zarze.. może jednak po nią wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. połączenie dwóch rzeczy o tej długości nie było najlepszym pomysłem. Twoja sylwetka wydaje się ciężka i cię skraca. Czekam na połączenie spódnicy z w innym zestawie, bo sama w sobie bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie myslalas o tym aby zmienic fryzure? oczywiscie nie mowie tego zloscliwie. nie odbierz mnie zle. bardzo lubie Twojego bloga i Twoje stylizacje jednak wydaje mi sie, ze te wlosy nie pasuja...przyslaniaja pol Twojej twarzy i wygladaja jakby Ci "ciazyly"(tak nieestetycznie wisza). moze podciecie i pocieniowanie ich dodaloby im troche struktury...? oczywiscie to jest tylko moje zdanie :) tak jak juz wspomnialam bardzo lubie Twojego bloga i nie mialam nic zlego na mysli piszac ten komentarz!:)
    pozdrawiam serdecznie. powodzenia
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazda konstruktywna uwaga jest dla mnie cenna :) Aczkolwiek zdjecia nie do konca moga oddac efekt jaki jest w rzeczywistosci - ja ogolnie jestem bardzo niefotogeniczna (moj narzeczony sie smieje, ze wlasnie na domiar zlego prowadze bloga hehe). Ja sie dobrze czuje w swojej skorze i na razie nie chce w sobie niczego zmieniac :)
      Pozyjemy zobaczymy. I dziekuje za mile slowa :)

      Usuń
    2. no i o to w sumie chodzi:) zebys czula sie sama ze soba dobrze. tak trzymaj! pozdrawiam

      Usuń
  13. Bede szczera i powiem, ze ten sweter i czapka zupelnie mi tu nie pasuja. Moze dlatego,ze spodnica jest piekna i zasluguje na rownie dobra gore :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja babcia powiedziałaby, że proporcje są zaburzone. I się zgodzę, ładną figurę masz a tutaj się nam "schowałaś" ;)
    Czapka taka jakaś bazarkowa.

    Pozdrawiam, M z Frayed Laces

    OdpowiedzUsuń
  15. na tym zdjęciu w złotych spodniach wyglądasz fenomenalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię twój styl ale czasami mnie załamujesz : /
    Niektóre twoje outfity powalają a czasami wyskoczysz z jakimiś srebrnymi kosmicznymi kozakami albo z taka czapką jak moja sąsiadka wiek 55lat. Masz tendencje do tandety niestety albo próbujesz na siłę wymyslać i efekt czasami jest taki jak dziś. Pewnie sie obrazisz ale takie mam zdanie. Lubię twojego bloga ,ale dziś kopara mi opadła jak zobaczyłam tę czapkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skad u Was Dziewczyny takie podejscie - oczywiscie, ze sie nie obraze. Dlaczego? Macie prawo do wlasnych opinii, stad brak weryfikacji komentarzy. Kazdy ma swoj styl stad jeden zestaw bardziej Ci sie podoba inny mniej - ja to rozumiem :) i ciesze sie, ze pomimo tego, ze nie zawsze trafiam w Twoj smak mnie odwiedzasz. Ja sie ubieram wedle wlasnego wyczucia i zdarza mi sie eksperymentowac - pomimo niektorych komentarzy ja dalej uwazam, ze jest dobrze - w sumie mysle, ze o to chodzi, bo w koncu ubralam sie jak czuje i grunt, ze sama sie w tym dobrze czuje - mam racje? :)

      Dziekuje wszystkim za opinie!

      Usuń
    2. Outfit nie jest jednym z twoich najlepszych ale bardzo podoba mi się twoj poglad na prowadzenie bloga i na brak weryfikacji komentarzy. To wazne, ze wiesz, ze nie kazdy tu chce atakowac, tylko wyraza swoja opinie. Znam pare blogerek, ktore jak ktos im napisze takie "niepochlebne" opinie to odrazu je kasuja. Dziwne.
      Jesli chodzi o samopoczucie w swoich ciuchach to masz 100& racji. Ze mnie moj chlopak sie smieje, ze mam milion ciuchow, ktore wygladaja prawie tak samo ale ja nie zamierzam tego zmieniac :) Trzymaj sie swoich przekonan!

      Usuń
  17. o masakra.. gorszej stylizacji nigdy nie widziałam!
    ubierasz się jak moja babcia.. albo gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się z tym dzis zgadzam, Agnieszko ta poprzednia stylizacja z burgundowymi spodniai byla absolutnie boska, ta dzis tragiczna ;) ale kazdy moze miec gorszy dzien.

      Usuń
  18. Dla mnie bomba!Uwielbiam Twoją oryginalność:* Kurczę kusi mnie ta zarowa torba,może się skuszę na nią.
    p.s. Kliknęłam:D:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor spódnicy jest bajeczny, przy tym zestawieniu mam wrażenie, że wszystko osobno jest świetne, ale razem nie zdaje egzaminu, no może oprócz czapki, która mi się w ogóle nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. torba cudo + ta spódnica! <3
    kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cała stylizacja mnie nie przekonuje, ale torba jest cudowna! Za to uważam, że stylizacja golden fever(czy jakoś tak ;p) jest extra:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna spódnica. Ma bardzo soczysty i energetyczny kolor. :) Do tego cudna torba i etola ! :))

    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. oj Agnieszko bardzo Cie lubie masz śliczną figure ale tym sweterkiem dodałaś sobie kilosy :( sweter jest ok ale był go połączyła z legginsami. Czapka out!
    Ale buty i spódnica MEGA
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. MATKO TEN SWETER Z TĄ SPÓDNICA,NO PO PROSTU KATASTROFA !!!!! I JESZCZE TA CZAPKA, PORAŻKA, MOJA BABCIA SIĘ TAK UBIERA

    OdpowiedzUsuń
  25. dla mnie spódnica rewelka sama się nad nią zastanawiałam ale przy wzroście 155 robiła mi straszna dysproporcję ale i tak na nią choruję,no i nareszcie jakaś normalna czapka a nie ten condom jak u smurfa bardzo mi się podoba wreszcie coś w innym stylu :)pozdrawiam milka

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna jesteś, tylko nie psuj tego takimi połączeniami, o czapce i swetrze zostało już chyba wszystko napisane, ja się pytam: gdzie masz szal i rękawiczki? brrrr bez nich nie ruszam się z domu, szczególnie w taki ziąb. znam świetny sklep, który zresztą wszystkim przy każdej możliwej okazji polecam www.girlsloveshopping.pl rękawiczki w każdym kolorze i rewelacyjne fasony

    -Alutka

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna, pojemna klasyczna torba! Co do make up- uwielbiam sama krechy ale Twoja wydaje mi się za wczesnie wyciągnięta ku gorze ;)

    OdpowiedzUsuń