01.02.2012

Holiday 2012

Postanowilismy, ze tego lata gdzies sie wybierzemy :)
Ostatnie dni mielismy z narzeczonym pod napieciem
- jaki hotel wybrac, do jakiego panstwa leciec.
Nie sposob bylo zliczyc tych wszystkich
prospektow, ktore lezaly u nas w mieszkaniu.
Mase hoteli, mase propozycji i tylko jedna dezycja - uh..
Bylo naprawde ciezko.
2 lata temu bylismy w Turcji w Antalii,
hotel byl przepiekny wraz z calym kompleksem basenow
- ''Fame Residence'' w Larze
- polecam wszystkim z calego serca!
Ja z checia polecialabym do tego samego i w tym roku
ale oboje stwierdzilismy,
ze jeszcze za malo zobaczylismy aby moc sie przywiazac do jednego miejsca.
Aczkolwiek wybralismy ponownie Turcje,
tym razem okolice Side :)
Mam nadzieje, ze pobyt w tym hotelu bedzie rownie niezapomniany jak w poprzednim.

Za oknem zima ale w moim sercu na dobre zadomowilo sie juz lato :)))
Ach juz sie nie moge doczekac!!

Pozdrawiam!

agNeSSka**












Me on FACEBOOK! :)





zdjecia zaczerpniete z holidaycheck.de

32 komentarze:

  1. A my z meżem lecimy do Egiptu:) ale pod koniec roku :)
    Ja już na szczęście pracuję - odezwij się na priv
    :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. brak mi słów .... przepięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miejsce urocze, ale fajnie jest też podróżować off road. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że tak! co to za wakacje spędzane w hotelu?? Nawet najpiękniejszy jest dobry dla emerytów a nie młodych ludzi, szkoda życia na wylegiwanie się na leżaku..

      Usuń
    2. Hehe a czy ja powiedzialam, ze zamierzam caly wolny czas spedzic w hotelu?;) - ja bede tam tylko mieszkac..

      Usuń
    3. Side= wypasiony hotel + szczere pole.. jedna dyskoteka, w której nie ma ludzi, brudna plaża i mrok po 23. Ogólnie wczasy dla emerytów i rencistów, śmiałam się ze znajomymi, że pobyt w Ciechocinku pewnie wyglądałby tak samo, tylko koszty byłyby mniejsze;) . Zdecydowanie polecam Alanye; całodobowa zabawa, piękne widoki, duzo ludzi i mnóstwo bazarków, która każda z nas uwielbia

      Usuń
  4. Jakbys kiedys wybierala sie do Hiszpanii to moze zainteresuje cie moj blog
    http://justynaenbarcelona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, zazdroszczę :) Fajnie, że umiesz zaplanować wakacje z takim wyprzedzeniem, bo pewnie jest dużo taniej. Ja zdecyduje się na Last Minute :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taniej wlasnie nie jest, bo lecimy w czerwcu w koncowke ferii w Niemczech (i otwarcie sezonu) wiec cena jak za urlop w lipcu czy w sierpniu niestety.
      A odnosnie wczesniejszego bukowania, to zaplacilismy tylko o 10 % mniej - uwazam, ze to malo jak za prawie polroczne wyprzedzenie.

      Usuń
  6. turcja jest fajna bo tania, ale ma sporo wad. Podzielę się krótko swoimi wrażeniami z tamtego roku. Byliśmy w Belek, hotel 5 gwiazdek, choć na zdjęciach wyglądał na 5, to na miejscu jak zobaczyliśmy to jak na moją ocene to 3 gwiazdeczki. Pełno ruskich. Nie czułam się jak w Turcji, tylko jak w Rosji. Plaża piaszczysto-kamienista,lecz zdominowana przez ruskich całkowicie jesli chodzi o leżaki. Poza tym, nie można było pospacerowac wzdłóz brzegu dokąd się chce, bo co hotel, to prywatna plaża, i chodzenie wzdłóż brzegu było bardzo ograniczone do 300 kroków. Radze dobrze wczytać się holidaycheck .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak juz napisalam bylam w 5 gwiazdek w Larze - nie ma lepszych hoteli w Turcji niz w tamtej okolicy, bylam mega zadowolona, wrecz jakbym mogla to dalabym od siebie 6-sta gwiazdke :) I przewazali w nim Niemcy, bo i na rosyjskie warunki byl nieco malo dostepny biorac pod uwage jego cene.
      A odnosnie wlasnie ceny, to Turcja nalezy do jednych z nadrozszych typowo wypoczynkowych krajow (porownujac do Grecji, Egiptu, Chorwacji, Bulgarii i tego typu innych panstw - nie wliczam w nie Hiczpanie czy Wlochy).
      Wiem, ze plaza nie nalezy do najprzyjemniejszych dla stop z doswiadczenia ale sama sie urodzilam nad morzem baltyckim wiec jako tako na plazy mi nie zalezalo jak na samym hotelu. I czytalam chyba wszystkie opinie na temat tego mojego na holidaycheck.de wiec wiem na co sie nastawic ;)

      Usuń
  7. Szykuje Wam się na prawdę świetny wypoczynek ! :))

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wow ! pozazdrościć :) ja chyba wybieram się do hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam planowac wakacje czy inne wyjazdy, az sie zyc chce ogladajac te zdjecia, nie patrzac za okno:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uh aż sobie zapisałam polecany przez Ciebie hotel :) zawsze mamy problem żeby simę zdecydować 'co, gdzie, jak' więc chyba skorzystam z Twojego sprawdzonego miejsca :))

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne miejsca, piękny hotel :)
    ja także nie mogę doczekać się tegorocznych wakacji, bo mam je spędzić we Włoszech, hurra

    OdpowiedzUsuń
  12. Such an amazing place!
    Gorgeous blog! Following! Follow back? <3

    OdpowiedzUsuń
  13. uuuh, fajnie tylko skąd na to wszystko brać kase?;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mowia - bez pracy nie ma kołaczy ;)

      Usuń
  14. SKLEP http://la-style.pl/ to szustwo. Wpłacasz pieniadze za drogie rzeczy a oni zbywaja cie mailami a po towarze sladu brak.
    Ja i inne osoby dałyśmy sie oszukać.
    OSTRZEGAM WAS!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, I wanna go there!!! Lovely blog, come see my blog and if you like we can follow each other...

    xo Emma

    www.fromcitytocity-emm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne widoki! :)

    zapraszam do mnie - również wakacyjny post :)
    http://ewelina-s-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka jest nazwa tego hotelu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie moge zdradzic z przyczyn prywantych.
      W dzien wylotu napisze :)

      Usuń
  18. ja też właśnie zastanawiam się gdzie by tu pojechać, choć to jeszcze nie jest pewne na 100%, gdyż kończymy dom, a jak wiadomo wykończeniówka pochłania najwięcej peso ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. When I originally commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each
    time a comment is added I recieve 4 emails with the exact same comment.
    There has to be a way you can remove me from that service?
    Kudos!
    Also visit my site ... slow computer

    OdpowiedzUsuń
  20. hello!,I love your writing so so much! proportion we communicate more
    approximately your post on AOL? I require an expert on this space to unravel my problem.
    May be that's you! Taking a look forward to see you.
    Review my website :: Work from home jobs

    OdpowiedzUsuń
  21. I really like it when individuals get together and share
    views. Great blog, keep it up!
    Also visit my weblog how to play piano

    OdpowiedzUsuń