17.12.2012

Merry Christmas Everyone !


Jej jak ja uwielbiam ta iscie swiateczna atmosfere!
Nic tak bardzo nie kojarzy mi sie ze swietami jak czerwien ze zlotem.
Uwazam, ze te 2 kolory powinny byc zarezerwowany tylko i wylacznie dla grudnia. 
W tym roku przyozdobilam wlasne mieszkanko :)
Choc na swieta jade do rodzicow,
to i tak chcialam we wlasnym gniazdku poczuc magie swiat,
bo przeciez swieta trwaja tak krotko.

Bombki, mikolaje za witrynami sklepowymi, swiatelka
i inne typowo swiateczne akcenty nie sa dla mnie w zadnym razie kiczowate,
czy jeszcze jak inaczej je poniektorzy nazywaja.
Narzekamy na nasza egzystencje. Wielokrotnie w ciagu roku mowimy,
ze zycie jest szare, bure i ponure,
a gdy zbliza sie ten kolorowy czas, ktory choc troche
moze poprawic nam samopoczucie, to my mowimy, ze swiat oblewa fala kiczu.
Uwazam, ze powinnismy sie tym wszystkim cieszyc,
choc raz w roku schowac swoje zlosliwosci w kieszen
i okazywac wszystkim dookola radosc, ktora napawa nasze serca.
Bo kiedy moi Drodzy jak nie w okresie adwentu? :)

Koledy - podspiewuje je sobie juz od tygodnia,
choc wiem, ze koledowanie powinnismy zaczac dopiero na pasterce.
Ja sie juz po prostu nie potrafie powstrzymac :))

A jak jest Kochani w Waszych domach?
Kiedy zaczynacie przystrajac swoje cztery katy
i jestem ciekawa jaka Wy preferujecie kolorystyke? :)

Pozdrawiam Was serdecznie!

agNeSSka**




40 komentarzy:

  1. Ja preferuję srebro + biel, zaś choinka oczywiście zielona również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zieleń,czerwień i złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne, przytulne mieszkanko, ze smakiem ustrojone. Czuc u Ciebie klimat Swiat:) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo jak tu świątecznie u Ciebie! Aż ochota mnie naszła na ubranie swojej choinki i zrobienia kilku dekoracji :)
    Dziękuję za koncepcję na dzisiejszy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne dekoracje, a choinka jest po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień ze złotem- mam takie samo zdanie jak TY- te kolory są zarezerwowane tylko na okres świąteczny!
    Uwielbiam te wszystkie ozdoby, zapalone świeczki! Wtedy nie jest mi straszne nawet to, że za oknem taka okropna plucha...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie ustrojona choineczka, aż czuć już ten świąteczny nastrój! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne mieszkanie :)) To blok czy kamienica ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze powiem tak - nowy blok wsrod pieknych starych kamienic :)
      I stokrotne dziekuje!

      Usuń
  9. Bardzo ladny wystroj mieszkanka :)
    ja tez uwielbiam wszystko co zwiazane ze Swietami.. co roczna tradycja jest pieczenie piernikow przeze mnie.. czesc trafia na choinke a reszta do zjedzenia :) z roku na rok jestem coraz starsza a ubieranie choinki wciaz sprawia mi ogromna radosc:) w mieszkaniu na kazdym kroku pala sie swiece, robi sie tak przytulniej, cieplej.. :) pare dni przed Swietami unosi sie zapach piernika z bakaliami..
    Owszem wszyscy powinni byc dla siebie zyczliwi przez caly rok, usmiechnieci, milsi.. tacy jak w Swieta.. i wielka szkoda, ze to niemozliwe.. to tak jak z Walentynkami, ludzie powinni kochac sie przez caly rok i caly rok okazywac sobie milosc.. ale fajnie, ze jest taki dzien w ktorym mozna to swietowac szczegolnie.. ;) to samo ze Swietami.. fajnie, ze chociaz ten raz w roku niektorzy otwieraja swoje serca i pomagaja i robia cos dla innych..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie!tylko czkać na SWIĘTA:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam do Ciebie taka sprawe strasznie mi sie podobają twoje buty z zary http://agnesskafashion.blogspot.com/ szukam ale nie ma , mozesz midoradzis jakies fajne botki z zary ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niemieckim sklepie online zary sa niestety rowniez juz niedostepne.
      Mi osobiscie podobaja sie jeszcze w Zarze te modele:
      - http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/de/de/zara-W2012/269191/939556/RUSTIKALE%20STIEFELETTE
      - http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/de/de/zara-W2012/269191/828210/FLACHE%20STIEFELETTE%20MIT%20FRANSEN
      - http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/de/de/zara-W2012/269191/828272/STIEFELETTE%20MIT%20DOPPELREISSVERSCHLUSS

      Usuń
  12. Jaki cudowny nastrój stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie przystroiłaś mieszkanie na święta!

    OdpowiedzUsuń
  14. no i jesteś gotowa do świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez uwielbiam swiateczna atmosfere, ladnie urzadzilas to swoje gniazdko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne mieszkanie, czuć świąteczny nastrój:)

    OdpowiedzUsuń

  17. Czuć u Ciebie magię Swiat.Choinka,dekoracje świąteczne i zapalone świece nastrajają i przywolują ten niepowtarzalny klimat.Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  18. świąteczna atmosfera to jest to !
    piękne zdjęcia :)

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tobie też Wesołych Świąt :) Pięknie tam u Ciebie, cudne ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo nastrojowo ale rzeczywiście masz rację czerwony i złoty najbardziej kojaży się ze świętami :) uwielbiam ten magiczny przed świąteczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks to my father who infогmed me regarding this weblog, this website іѕ rеally amazing.


    Also vіsit my websitе ... galaxy s3
    My site -

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba krzywa ta choinka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo lgnie do stołu, a tam pusto jeszcze.

      Usuń
    2. Nie Kochanie :) choinka nie jest krzywa, tylko zdjecie jest krzywo zrobione. Wesolych Swiat ;)

      Usuń
    3. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....Wesołych!

      Usuń
  23. Przepiękne dekoracje domu;) Wygląda to wszystko przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko bardzo fajnie, zdjęcia ok, nastrój także, ale zapomniałaś nałożyć ,,high heels" :D

    OdpowiedzUsuń
  25. sliczne zdjecia :)!
    mi zloto i czerwien kojarzy sie przede wszystkim z gryffindorem, bo jestem maniaczka Harrego Pottera : D
    a ze swietami bardziej zielen i zloto.

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń