14.12.2012

Time for change


Jak juz niektorzy z Was Kochani zdazyli wczoraj zauwazyc,
bawilam sie design'em bloga. Myslalam na poczatku, zeby zaczac od naglowka.
Pobyl sobie przez noc ale gdy rano wlaczylam komputer
i ponownie spojrzalam na naglowek jakos tak poczulam, ze do mnie nie pasuje.
Wiec zmienilam z powrotem na stary, z ta roznica, ze go nieco powiekszylam.
Druga sprawa to zdjecia.
Nie wiem co mi sie porobilo ale albo moge wstawic male (mniejsze od tych co byly)
albo w oryginalnym rozmiarze takie na cala strone.
Nie wiem o co chodzi. :|
Komentarze sa juz rowniez czytelniejsze :)
Niestety nie mam zadnego wsparcia ze strony technicznej (kody html i te sprawy),
wiec ze wszystkim musze sobie radzic sama
- z lepszym, badz gorszym rezultatem.
Wszelkie rady mile widziane!

Pozdrawiam Was serdecznie i milego weekendu zycze! :)

agNeSSka**







SHOES - Bershka I  COAT - Warehouse I  BAG - Mizensa I  SWEATER - the same here SheInside PANTS - C&A % I  BEANIE - H&M I  SCARF- second hand

26 komentarzy:

  1. moim zdaniem jest super - jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. plaszcz jest taki piękny, prawie jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem małe zdjęcia lepsze to sie rozjeżdża i nie widać kreacji jako całość, ogląda sie partiami

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja płaszcz sweterek super

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są cudowne ;)
    wspaniale wyglądasz ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw.
    Na pewno było Ci bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyglądają te duże zdjęcia, jak dla mnie może tak pozostać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ,a gdzie zgubiłaś śnieg? ;))))Ja tu na Bawarii jestem cała zasypana!! :)Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjecia byly zrobione w ubieglym tygodniu :) U nas w Landshut w ogole malo go spadlo - a przykladowo 30 km dalej pol metra sniegu, no po prostu w magicznym miejscu mieszkam hehe :P

      Usuń
  9. ja też kiedyś miałam podobny problem ale w magiczny sposób rozwiązał się sam :) czasem blogger szwankuje i trzeba przeczekać, niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie,sweter jest zarąbisty!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny plaszczyk :) a co do zmian, to dobrze zrobilas ze naglowek tylko powiekszylas a posty tak sie dobrze czyta, wiec nie trzeba nic zmieniac, przynajmiej to moje skromne zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny minimalistyczny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  13. zwyczajnie ale zarazem ma to coś ten outfit ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zdjęcia wstawiam przez flickr i tam sobie wybieram wielkość zdjęcia i dopasowuję do bloga :) może to być trochę męczące wstawiać tak każde zdjęcie, ale jak na razie lepszego rozwiązania nie znalazłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja :) rewelacyjny płaszcz :) pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wygladasz!
    Uwielbiam stylówy w Twoim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna stylizacja .;)
    Może obserwujemy .?

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietnie wygladasz :) Podoba mi sie Twoj styl
    Zapraszam do mnie - obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń