2.10.2013

Baltic Sea, Dźwirzyno 2013



DE: Letzte Woche war ich mit meinen Eltern an der polnischen Ostsee im Urlaub. Es war suuuper! Wir wohnten in einem Holzhäusschen, gerade einmal 30 Meter vom Meer entfernt. Das Wetter hat uns leider nicht besonder verwöhnt, an Bikini war gar nicht zu denken, aber dennoch war sehr angenehm. Ich hätte nie gedacht, dass Spaziergänge bei solchen Winden direkt am Meer doch so schön sein können. Die Luft war einfach herrlich, man musste einfach richtig tief einatmen, dazu ein wenig Sonnenschein und die Meerbrise, unglaublich! Die Ostsee hat genauso viel Charme im Herbst wie im Sommer. Ich habe schon die Gelegenheit gehabt an vielen verschiedenen Stränden in Polen spazieren zu gehen, aber nirgendwo war es so toll wie in Dzwirzyno. So einen Ausflug empfehle ich jedem! :)

PL: W ubieglym tygodniu bylam z rodzicami na wczasach nad polskim morzem. Bylo suuuper! Mieszkalismy w klimatycznym drewnianym domku polozonym zaledwie 30 metrow od morza. Co prawda pogoda az tak nas nie rozpiescila, zeby wskoczyc w bikini i rozlozyc sie na lezakach ale bylo naprawde rownie przyjemnie. Nigdy nie sadzilam, ze spacery w trakcie sztormu nad sama woda moga byc tak przyjemne! Powietrze bylo rewelacyjne - momentami robilam az glebokie wdechy, a temu wszystkiemu towarzyszylo sloneczko i morska bryza, cos wspanialego! Polskie morze jest rownie urokliwe jesienia jak i latem. Dane mi juz bylo spacerowac po kilku polskich plazach ale uwierzcie mi - zadna nie byla tak urokliwa jak ta w Dzwirzynie. Polecam Wam wczasy wlasnie tutaj! :)




coat - Pull&Bear  |  jumper - second hand  |  jeans - Bershka  |  wellingtons - Hunter

16 komentarzy:

  1. Oh ile bym dała, żeby znaleźć się teraz nad morzem! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Wy ladne!!! :) POZDRAWIAM Z sIEDLEC

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Dźwirzyno, mieszkam dość niedaleko i jestem tam kilka razy w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na morskie fale mogłabym patrzeć godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym się teraz tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fabolous boots dear...I'm lovin' it
    xoxo
    happy day

    NEW OUTFIT POST!!!
    FOLLOW ME ON:
    The simple life of rich people blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieje ze sie nie obrazisz bo bardzo lubie Twoj blog stylizacje i obserwuje go juz 2 lata ale na tych zdjeciach Twoja mama wyglada mlodziej od Ciebie :-) zdjecia znad baltyku przepiekne :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo! :)
      Moja Mama w moim wieku wygladala powazniej jak w dniu dzisiejszym, takze mam nadzieje, ze u mnie tez czas bedzie sie cofal tak samo jak u mojej Mamy! ;)

      Usuń
  8. Czy zamawiając ze sklepu choices płaci się podatek? I ile kosztuje wysyłka/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to wyglada w Polsce ale ja w Niemczech czasami musze zaplacic podatek od zamowienia - wszystko zalezy od dobrej woli urzednika w celnym. A ile kosztuje wysylka, to sie zupelnie nie orientuje, bo ja za nic nie place w Choies.

      Usuń
  9. Ostatnie zdjęcie Mistrz drugiego planu hehe

    OdpowiedzUsuń